Планування комунікаційної стратегії
- 16 годин
- Після закінчення видається за запитом
- Олд Скул
- oldschool.in.ua
- Дар'я Шкіль
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Фахівці з комунікацій, які безпосередньо беруть участь у створенні комунікаційних стратегій.
Програма
Тренінг буде цікавий для фахівців комунікаційних, рекламних, PR агенцій, маркетинг- та PR-відділів комерційних компаній, а також для фахівців з комунікацій громадських та міжнародних організацій, державних установ, які беруть участь у розробці комунікаційних стратегій.
У програмі:
- Ситуаційний аналіз: Контекст, в якому розробляється стратегія; Продукт/Проект/Бренд; Цільова аудиторія та стейкхолдери; Що таке інсайт. Як його знайти?; Минулий досвід. Чому нам це потрібно?
- Комунікаційна стратегія: Комунікаційні завдання; Комунікаційні повідомлення; Креативна концепція. Big Idea
- Вибір каналів комунікації, у тому числі медіа та цифрові канали
- Втілення комунікаційної стратегії: Комунікаційний план. Бюджет і ресурси; Оцінка ризиків, KPI’s, звітність
Додаткова інформація
Проведення тренінгу можливе як у форматі офлайн (рекомендується), так і онлайн
Інші тренінги у категоріях:Маркетинг, реклама, PRБізнес планування, аналітика
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.